Odpowiedzi

2010-01-10T12:24:56+01:00
40 km/h + 20 km/h + 60 km/h
60 km/h : 2 = 30 km/h
Średnia prędkość rowerzysty wynosiła 30 km/h
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:32:17+01:00
Prędkość średnia jest to iloraz długości całej drogi przez cały czas jazdy.

40km/h+20km/h=60km/h
60km/h:2=30km/h
CHCESZ ZAPISAĆ W JEDNYM DZIAŁANIU TO:
(40km/h+20km/h):2=30km/h

ODP.Średnia prędkość rowerzysty wynosiła 30km/h.