Odpowiedzi

2010-01-10T13:03:18+01:00


Droga Redakcjo


proszę cię o wybudowanie chodnika przy ulicy.......Dlatego,że
gdy jadą samochody z jednej i drugiej strony nie ma gdzie zejść.



z poważnieniem

imię i nazwisko
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T13:03:53+01:00
Droga rado Gminy
Proszę o wybudowanie chodnika przy mojej ulicy, ponieważ chodzi codziennie nią mnóstwo osób. Ja też gdy wychodzę do pracy, lub jadę gdzieś autem muszę nią przejść, a to jest wielki wysiłek, ponieważ jest na niej mnóstwo rozbitego szkła, dużo kamieni i gdy pada deszcz robią się kałuże i błoto. Wiec bardzo proszę o rozważenie mojej prośby.
Z poważaniem 'twoje imię i nazwisko'
2010-01-10T13:04:22+01:00
Droga rado!!!
Zgłaszam się zprośbą o budowe chodnika. Przy naszej ulicy jest bardzo niebezpiecznie. Nie będziemy przecież chodzić trawą. Więc jeszcze raz proszę!!! rada miejscowa zdecydowała się na wysłanie tego listu. Ja jako przewodnicząca rady miejskiej proszę o spełnienie prośby.