Odpowiedzi

2010-01-10T12:35:58+01:00
* anonimowy autor bądź źródło informacji, czasami jednak miejskie legendy przedostają się do mediów
* opisywane wydarzenie wydaje się bardzo prawdopodobne
* opisywane wydarzenie jest w jakiś sposób niesamowite i niepokojące
* dotyczy spraw trudnych do zlekceważenia, takich jak pożywienie, bezpieczeństwo lub znanych w danym społeczeństwie osób
* wskazanie na grupę osób, której zależy na ukryciu "prawdy" (niekoniecznie)
6 3 6
2010-01-10T12:37:18+01:00
Cechy legendy:
- znajduje się w niej ziarnko prawdy,
- Są połączone elementy fikcyjne z prawdziwymi zdarzeniami,
- jest to opowieść pół prawdziwa,
-Informuje o powstaniu jakiegoś miasta lub państwa
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:39:20+01:00
-opowiesc troche prawdziwa a troche fikcyjna
-z elementami historycznymi
-zawarta w niej jest walka dobra ze złem
-bardzo czesto wystepuje w niej rycerz lub jakis bohater...



prosze o naj;)
11 2 11