Odpowiedzi

2010-01-10T12:37:31+01:00
W czasie walki z Edmundem, chłopiec rozbił mieczem jej lodowe berło.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:39:31+01:00
Straciła moc na skutek rodzeństwa Pawensie, którzy mieli zesiąśćna tronach Kerparawelu. Ponieważ znaleźli się w Narnii przypadkowo nie wiedzieli o tym że są wybrańcami. Do utracenia mocy Czarownicy przyczynił się również Aslan.


Mam nadzieję, że troszkę pomogłam:):):)