Muszę narysować plakat na dzień językowy związany z Niemcami. Przeglądałam różne zabytki Niemiec, ale są trudne do narysowania ;/ Macie może jakieś pomysły co na tym plakacie narysować ? Tylko to ma być coś związanego z Niemcami i nie trudnego do narysowania ! Najlepsze pomysły nagradzam ! ;-)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:38:44+01:00
MOIM zdaniem powinnaś napisać jakieś przysłowie niemieckie , albo zrobić kontur państwa a w środku karykaturalne zabytki Niemiec -> fajnie by to wyglądało :)
1 5 1
2010-01-10T12:39:58+01:00
Narysuj mur berliński w prawym dolnym rogu kartki, nastepnie gdzies na gorze glowny tytul pracy i moze flaga niemiecka w tle ;)