Odpowiedzi

2010-01-10T12:38:27+01:00
Ponieważ w nocy tego dnia Jezus zmartwychwstał.
18 2 18
2010-01-10T12:38:48+01:00
Ponieważ wg wiary chrześcijańskiej Jezus umarł na krzyzu a potem zmartwychstał ,jest to bardzo ważne wydarzenie
20 2 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:49:43+01:00
Zmartwychwstanie jest najważniejszym świętem Kościoła, jest początkiem nowego Życia. Św. Paweł napisał: "Jeśli Chrystus nie zmartwychwstał, daremne jest przepowiadanie nasze, daremna jest i wiara wasza". Zdanie to można odwrócić. Skoro Chrystus zmartwychwstał, daremne są wszelkie zakusy Jego wrogów, daremne są wszystkie ataki na wiarę. Niedziela Zmartwychwstania jest najstarszym i największym świętem chrześcijaństwa. Obchód świąteczny trwa przez całą oktawę, a przedłużeniem jego jest czas Wielkanocny
25 4 25