Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:45:07+01:00
Dusza towarzystwa-rozmowny/rozbawiający innych
słaba płeć-kobieta
pępek świata-uważa się najważniejszą osoba, godną zainteresowania
gwóźdź programu-"gwiazda" wieczoru
urwanie głowy- zakłopotanie/dużo pracy
5 5 5
2010-01-10T12:45:25+01:00
1.ktos kto umie rozsmieszyc kazdego w swoim towarzystwie
2.potocznie nazywa sie tak kobiety lecz to tylko mity
3.ktos kto sie uwarza za kogos lepszego od innych
4.ktos najwazniejszy w danym pogramie
5.nawał pracy


prose o naj;)
6 5 6
2010-01-10T12:49:33+01:00
Dusza towarzystwa - osoba bardzo rozmowna, zawsze znajdzie temat do rozmowy.
Słaba płeć - nazywa się tak kobietę.
Pępek świata - osoba bardzo wyniosła, uważa się na najważniejszą osobę.
Gwóźdź programu - najważniejsza osoba programu.
Urwanie głowy - mieć mnóstwo pracy.

Pozdrawiam! :)





3 3 3