Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:54:21+01:00
420 widzów
2640zł dochód

8x + 5y = 2640
x + y = 420

8x + 5y = 2640
-8x - 8y = - 3360
-3y = -720
3y = 720
y = 240

x = 420 - 240 = 180
x = 180

8*180 + 5* 240 = 1440 + 1200 = 2640

Odp: Bilet normalny kupiło 180 widzów, a ulgowy 240 widzów.
1 5 1
2010-01-10T12:55:01+01:00
X-liczba ludzi,ktorzy kupili bilet normalny
y-liczba ludzi,ktorzy kupili bilet ulgowy

420=x+y/*-5
2640=8x+5y

-2100=-5x-5y
2640=8x+5y
540=5x /5
x=108

420=108+y
420-108=y
y=312
2 1 2