Odpowiedzi

2010-01-10T12:50:33+01:00
Http://www.misjeafrykanskie.opoka.net.pl/

http://www.ojcowiebiali.org/index.php?option=com_content&view=article&id=190&Itemid=58

http://powolanie.wiara.pl/?grupa=6&art=1161362834&dzi=1144610729

Polecam także wikipedię i google :)
1 5 1
2010-01-10T12:51:45+01:00
Misje święte – dłuższe, o szczególnym charakterze rekolekcje, które odbywają się w kościele katolickim, w każdej parafii co ok. 10 lat. Jest to czas słuchania nauk misyjnych, codziennych nabożeństw (m.in. sakrament namaszczenia chorych, odnowienie przyrzeczeń chrzcielnych i ślubów małżeńskich, adoracja Krzyża Misyjnego), spowiedzi misyjnej. Misje święte prowadzi misjonarz.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:55:06+01:00
Http://madagascar.alleluja.pl/tekst.php?numer=3541
http://www.misjeafrykanskie.opoka.net.pl/

Na wikipedii - Chrystianizacja, to będize, a jak tam troszkę poszperasz, to pewnie wszystko zanjdziesz...
myślę, że pomogłam. To dość trudny temat, nie wiem tylko ilu polaków jest na misjach, ale powinieneś to znaleźć na tych stronach :)
1 5 1