Czy ktos moze mi to przetlumaczyc na j.polski?
Am Donnerstag bin ich um 8 Uhr aufgestanden. Ich habe noch ein paar Minuten im Bett gelegen und dann bin ich ins Badezimmer gegangen. Ich habe geduscht und mich angezogen. Wenn ich schon angezogen bin, bin ich in die Küche gegangen. Meine Mutter hat schon auf mich mit dem Frühstück gewartet. Ich habe Brot mit Käse gegessen und Milch getrunken. Dann habe ich das Geschirr abgewaschen und meine Tasche eingepackt. Um halb neun habe ich mein Haus verlassen. In die Schule bin ich mit dem Bus gefahren. Der erste Unterricht war Mathe. Ich habe mich gemeldet, und die Mathelehrerin hat mich eine Fünf gegeben. Ich habe mich sehr gefreut. Am Donnerstag haben wir Erdkunde, Mathe und Englisch gehabt. In Erdkunde haben wir eine Kontrollarbeit geschrieben. Im Englischunterricht ist viel passiert. Zu Begin des Unterrichts haben wir einen kurzen Film gesehen. Dann haben wir uns zum Film geäußert. Ich mag die Schule. Drei Viertel drei bin ich zurück nach Hause gegangen. Dort hat schon meine Mutter mit dem Mittagessen gewartet. Meine Mutter hat für mich eine köstliche Gurkensuppe gekocht. Am Nachmittag habe ich ferngesehen und Bücher gelesen. Um 17 Uhr ist mein Vater nach Hause zurückgekommen. Ich habe eine halbe Stunde mit ihm geplaudert. Am Abend haben wir das Abendessen gegessen und dann bin ich schlafen gegangen. Das war mein Alltag

2

Odpowiedzi

2010-01-10T12:55:28+01:00
W czwartek wstałem o 8 zegara. Leżałam w łóżku przez kilka minut, a potem poszedłem do łazienki. I prysznic i ubrał się. Jeśli jestem ubrany, poszedłem do kuchni. Moja mama czekała na mnie ze śniadaniem. Jadłem chleba i sera i mleka spożywczego. Potem umyć naczynia i spakowałam torbę. O wpół dziewięć opuściłem mój dom. Poszedłem do szkoły autobusem. W pierwszej klasie było matematyki, muszę zgłosić do mnie, a nauczyciel matematyki dał mi pięć. Byłem bardzo zadowolony. W czwartek mamy geografii, matematyki i Anglicy. W geografii mamy pisemne prace kontrolne. Wiele się wydarzyło w języku angielskim klasy. Aby rozpocząć lekcje widzieliśmy film krótkometrażowy. Potem zgłosiły się na filmie. Lubię szkołę. Kwartał do trzech i'm gone powrotem do domu. Nie, nawet moja mama czekała z obiadem. Moja mama gotowała mi pyszne zupy ogórkowej. Po południu oglądałem telewizję i czytać książki. W 17 zegar mój ojciec wrócił do domu. Mam pół godziny rozmowy z nim. Wieczorem zjedliśmy kolację, a potem poszedłem spać. To było moje życie
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:59:42+01:00
W czwartek wstałem wokół 8 zegarka. Leżałem w betach jeszcze kilka minut i potem poszedłem do łazienki. Myłem się pod prysznicem i ubierałem się. Jeśli już jestem ubrany, poszedłem do kuchni. Moja mama czekała już na mnie ze śniadaniem. Zjadłem chleb i wypiłem mleko. Potem zmywałem naczynia i pakowałem moją torbę. O wpół do dziewiątej opuściłem mój dom. Do szkoły jechałem autobusem. Pierwsza lekcja była matmą. Zgłosiłem się, i nauczycielka postawiła ,mi dwójkę. Ucieszyłem się bardzo. W czwartek mamy geografię, matmę i język angielski. W geografii napisaliśmy pracę zaliczeniową. W lekcji języka angielskiego wydarzyło się dużo. Na lekcji widzieliśmy filmik. Potem wyrażaliśmy się na temat filmu. Lubię szkołę. Trójka ćwiartek trzy jestem pójść do domu z powrotem. Tam już moja matka zaczekała z obiadem. Moja matka ugotowała dla mnie znakomitą ogórkową zupę. Po południu obejrzałem telewizję i czytałem książki. Wokół 17 zegarka mój ojciec wrócił do domu. Półgodziny pogawędziłem z nim. Wieczorkiem zjedliśmy kolację i potem złem spać. To mój dzień powszedni był.
2 1 2