Odpowiedzi

2010-01-10T12:55:18+01:00
Jak ktos kogos zgwałci to dzieki dna mozna znalezc sparwce,
mozna także ustalic choroby .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T12:57:09+01:00
- do wykrywanie chorób
- do klonowania
- do rozpoznawania linii papilarnych (odciski palców)
2010-01-10T12:58:32+01:00
Jest to kod genetyczny (materiał genetyczny) każda komórka naszego ciała go zawiera przez co znajduje się on we: włosach, paznokciach itd. u zwierząt jest on np. podstawą do sklonowania ( owieczka Dolie), identyfikacji.