Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T16:41:47+02:00
A)(⅓) ⁻⁴ ...>.. 30
3⁴=81

(¾)⁻²..<.2
(4/3)²=16/9

4⁻³ .>..0,01
1/64 1/100

b) 5⁻⁷ ..=.. (⅕)⁷
(1/5)⁷

6⁻³ ..>.7⁻³
(1/6)³ (1/7)³

9⁻⁷ ..>.. 9⁻⁸
(1/9)⁷ (1/9)⁸

c) 5⁻⁴ ..>.. 7⁻⁵
1/625 1/16 807

0,2⁻³ ..>.0,3⁻³
5³=125 (10/3)³=1000/27

(⅔)⁻⁴...<..(⅔)⁻⁵
(3/2)⁴ (3/2)⁵
2009-09-23T16:45:05+02:00
A)(⅓) ⁻⁴ ..... 30
3⁴ 30
81 <30

(¾)⁻²...2
4/3² 2
16/9 2
1i7/9 <2

4⁻³ ...0,01
0,25³ 0,01
0,0156 <0,01

b) 5⁻⁷ ..=.. (⅕)⁷
0,2⁷ = 0,2⁷
0,0000128 = 0,0000128

6⁻³ ...7⁻³
⅙³ 1/7³
3/216 > 3/343

9⁻⁷ .... 9⁻⁸
1/9⁷ 1/9⁸
7/4782969 < 8/430446721
c) 5⁻⁴ .... 7⁻⁵
1/5⁴ 1/7 ⁵
4/625 > 5/16807
0,2⁻³ ...0,3⁻³
10/2 ³ 10/3 ³
1000/8 >1000/27

(⅔)⁻⁴.....(⅔)⁻⁵
3/2⁴ 3/2⁵
81/16 243/32
5,06 < 7,6
2009-09-23T16:49:35+02:00
A)(⅓) ⁻⁴ ..... 30
3⁴ 30
81 <30
(¾)⁻²...2
4/3² 2
16/9 2
1i7/9 <2
4⁻³ ...0,01
0,25³ 0,01
0,0156 <0,01
b) 5⁻⁷ ..=.. (⅕)⁷
0,2⁷ = 0,2⁷
0,0000128 = 0,0000128
6⁻³ ...7⁻³
⅙³ 1/7³
3/216 > 3/343
9⁻⁷ .... 9⁻⁸
1/9⁷ 1/9⁸
7/4782969 < 8/430446721
c) 5⁻⁴ .... 7⁻⁵
1/5⁴ 1/7 ⁵
4/625 > 5/16807
0,2⁻³ ...0,3⁻³
10/2 ³ 10/3 ³
1000/8 >1000/27
(⅔)⁻⁴.....(⅔)⁻⁵
3/2⁴ 3/2⁵
81/16 243/32
5,06 < 7,6