Odpowiedzi

2010-01-12T15:06:19+01:00
CHYBA DOBRZE :))))))
PAPIER WYKORZYSTUJEMY DO PRODUKCJI KSIĄŻEK ZESZYTÓW BLOKÓW RYSUNKOWYCH TECHNICZNYCH
11 2 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-12T15:50:09+01:00
W jaki sposób i do czego wykorzystujemy papier w dzisiejszych czasach ???


Papier jest wykorzystywany na potrzeby produkcji rożnego rodzaju toreb papierowych, na przykład: do pakowania prezentów, do pakowania produktów niespożywczych, do pakowania produktów spożywczych, jako torby papierowe reklamowe, jako eleganckie torby papierowe z nadrukiem wysokiej jakości,itp.

Papier w dzisiejszych czasach wykorzystujemy do robienia :
zeszytów,
książek,
gazet,
różnych magazynów, czasopism,
bloków,
bibuł,
kartonów,
tektur,
papiery kolorowe sztywne, kolorowe samoprzylepne itp.
tórb i torebek papierowych (różnego kształtu)
koperty, bloki listowe, papier listowy, papeterie, bilety wizytowe,
wata celulozowa,
chusteczki higieniczne,
pieluchy,
ręczniki papierowe,
papier śniadaniowy.
różnego rodzaju dyplomy, pamiętniki, albumy, laurki.
I tym podobne ...


Bardzo proszę o naj^^
Jakbyś jeszcze czegoś nie wiedziała to pisz ;]


12 4 12