Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T13:06:16+01:00
Http://www.psz.pl/component/option,com_report/report,cat/keyword,125/

http://www.tirana.polemb.net/index.php?document=22

http://info.gospodarka.gazeta.pl/szukaj/gospodarka/wschodnich+granic

http://www.asme.pl/index.shtml

http://www.polityka.pl/?gclid=CNCiiLnjmZ8CFQIEZgods0EmxQ

http://www.globtrex.com/?gclid=CKnahcnjmZ8CFQcFZgodbXXsLQ

http://www.gazeta.pl/0,0.html?adw=1&gclid=COKjwtbjmZ8CFQU9ZgodtBV7kg

http://www.efakt.pl/?gclid=CJbUzePjmZ8CFYWTzAodmWrZgw

http://www.newsweek.pl/?gclid=CJ2Ah_HjmZ8CFVmHzAodF1PYgw

2010-01-10T13:18:55+01:00
Http://www.money.pl/szukaj/wiadomo%B6ci+polityczne+ze+%B6wiata,s.html

http://www.bankier.pl/wiadomosci/news.html?type_id=1&display=6&order=&priority=1-20

http://www.tvn24.pl/swiat.html