Odpowiedzi

2010-01-10T13:04:05+01:00
Śmietnik-pojemnik do którego należy wrzucać śmieci
śmietnisko-miejsce, do którego są wywożone śmieci
śmiecić-niekulturalne wyrzucanie śmieci gdzie popadnie
3 4 3
2010-01-10T13:05:42+01:00
Śmietnik jest pojemnikiem zrobionym zazwyczaj z metalu lub tworzywa sztucznego używanym do przechowywania śmieci.
Śmietnisko - duża działka porośnięta drzewami, która służy obecnie za wysypisko śmieci.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T13:06:14+01:00
Śmietnik- pojemnik na śmieci
Śmietnisko- miejsce, w którym gromadzone są śmieci
Śmiecić- wyrzucanie śmieci w niedozwolonym miejscu

2 5 2