Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T13:28:25+01:00
1.urzyźniają glebę
2.rozkładają szczątki organiczne
3.przetwarzają związki złożone na proste substancje nieorganiczne
4.są saprofitami
5.są znanym i cenionym pokarmem
6.właściwości grzybów wykorzystuje się w piekarnictwie
2 1 2
2010-01-10T13:32:48+01:00
-Rozkładaja substancje organiczne
- wykorzystuje sie je do produkcji antybiotyków,
-sa wykorzystywane do walki biologicznej ze szkodnikami,
-służą do otrzymowania kwasu cytrynowego i szczawiowego
2 3 2