Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T16:50:00+02:00
Dlaczego Hiob zwyciężył i na czym polega jego wygrana? To moim zdaniem proste pytanie. Uważam, że człowiek ten wygrał tym iż udowodnił swoją wielką wiarę w boga, wielkie oddanie dla wiary. Zwyciężył na przekór wszystkich, którzy mówili o nim jak o grzeszniku. Krzyczeli by się przyznał do grzechu, namawiali by przez te nieszczęścia osłabił swą wiarę. Ale nie on, ten wielki duchem człowiek udowodnił że tylko mocna wiara i wielkie zaufanie w Boga daja człowiekowi pełnię szczęścia.
2 2 2
2009-09-23T16:56:18+02:00
Hiob całym sercem i całą swą duszą ufał i polegał na Bogu. Mimo nachodzących go czasem wątpliwości starał się być wierny. Jego zwycięstwo jest przykładem jakże silnej wiary ,którą nawet podstępna duchowa istota nie jest w stanie obalić. A wszystko to robił z miłości do kochającego Boga ,wiedział jak ważne jest przestrzeganie zasad biblijnych i właśnie tak postępował. TO dało mu nieskazitelną wiarę ,pokorę , wytrwałość i silną wolę - czego potrzebował do pokonania szatana diabła. Ponadto dzięki swojej wielkiej nadziei i wierze otrzymał to co najcenniejsze - jeszcze większe uznanie w oczach Boga oraz czyste sumienie.

Mam nadzieję ,że pomogłam :) Pozdrawiam serdecznie ;-)
2 5 2