Odpowiedzi

2010-01-10T13:17:04+01:00
Modlitwa, słuchanie słowa Bożego.
Liturgia oraz sakramenty święte. ::)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T13:20:18+01:00
W zjednoczeniu się z bogiem chrześcijaninowi pomagają codzienne modlitwy , wiara w Boga , częste uczęszczanie do kościoła i spowiadanie się.
2010-01-10T13:45:30+01:00
Codzienna modlitwa,wiara,chodzenie do koscioła,sakramenty sw.pomaganie innym.dobroc