Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T13:19:25+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) 36,6= 36,6+273= 309,6K
b) 100= 100+273= 373K
c) 0= 0+273= 273K
d) -20= -20+273= 253K
e) -156= -156+273= 117K
138 4 138
2010-01-10T15:18:10+01:00
A) 36,6 stopni Celsjusza = (36,6+273) K = 309,6 K
b) 100 stopni Celsjusza = (100+273) K = 373 K
c) 0 stopni Celsjusza = (0+273) K = 273 K
d) -20 stopni Celsjusza = (-20+273) K = 253 K
e) -156 stopni Celsjusza = (-156+273) K= 117 K
84 4 84