1
Do liczby -18 dodaj różnice liczby -11 i liczby -9,5.
2
Od sumy liczb -63 i 28 odejmij sumę liczb -16 i -13.
3
Do różnicy liczby -o,64 i liczby -2,8 dodaj różnice liczby -8,6 i liczby 0,4.

4
Najwyższym szczytem w polsce są rysy które leżą 2499 m.n.p.m. a najniżej położone są żuławy wiślane leżą ok. 1,8 m. poniżej poziomu morza. Oblicz różnicę wysokości najwyższego i najniższego miejsca w Polsce.

zadanie 17,18,19,i 20 str.124 z podręcznika dla klasy 1. gimnazjum ''Matematyka wokół nas'' zgodne z nową podstawą programową...
dzięki z góry..:*

3

Odpowiedzi

2010-01-10T13:23:42+01:00
1.
a)-18-11-9,5=-38,5
b)-63+28-16-13=-64
c)-0,64-2,8-8,6-0,4=-12,44
2.
2499+1,8=2500,8m
1 1 1
2010-01-10T13:25:36+01:00
1.
-18+(-11-(-9,5)=-18-1,5=-19,5
2.
(-63+28 )- (-16+(-13))=-35+29=-6
3.

(-0.64-(-2,8))+ (-8,6+0,4)=2,16-8,2=6,04
4.
2499+1,8=2500.8 [m]
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T13:47:28+01:00
1.
-18+(-11-(-9,5)=-18+(-1,5)=-19,5
2
(-63+28)-(-16 +( -13)= -35-(-29)=-6
3
(-0,64-(-2,8)+(-8,6 - 0,4)= 3,44+(-9)=-5,56

2499-1,8=2497,2mnpm

17,
a 356,73-(-38,78)= 395,51
b (-259,13)-(-38,78)=-220,35
c 356,73-(-252,88)=966,34
d nie można , ponieważ została wprowadzona skala fahrenheita

18.
Mount Everest
8848-417=8431m.n.p.m
8848-153=8695m.n.p/m
8848-86=8762m.n.p/m
8848-40=8808mnpm
8848-28=8820mnpm
8848-1,8=8846,2mnpm
K2
8611-417=8194
8611-153=8458
8611-86=8525
8611-40=8571
8611-28=8583
8611-1,8=8609,2
Kanczendzonga
8598-417=8181

8598-153=8445
8598-86=8512
8598-40=8558
8598-28=8570
8598-1,8=8596,2
19
-120-25= 145
-120-(-210)=90

20

Przykro mi ale nie poptrafię 20 z góry przepraszam;p
2 5 2