Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T13:19:38+01:00
ZABYTKI STAROŻYTNEGO eGIPTU:
-Sfinks
-Giza
-Memfis
-Sakkara
- Meczet Muhammada Alego
-Meczet Ibn Tulun
- Al-Azhar
-Muzeum Egipskie
-Świątynia Hatszepsut


Prosze ;D
Liczę na naj ;***;)
37 4 37
Zabytki Starozytnego Egiptu:
-Aleja Sfinksów
-Biblioteka z Nag Hammadi
-Deir el-Bahari
-Deir el-Medina
-Egipski skryba
-Kamień z Palermo
-Kamień z Rosetty
-Kolosy Memnona
-Komora grobowa
-Lista z Abydos
-Mumia Dżed-Amonet-ius-anch
-Obelisk Teodozjusza
-Obeliski w Rzymie
-Ostrakon
-Paleta Narmera
-Sfinks
-Skrytka DB-320
-Stela Głodu z Sehel
-Stela Merenptaha
-Tablica z Sakkary
-Teby Zachodnie
- Wielki Sfinks
-Wiszący Kościół
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T13:21:55+01:00
Zabytki Starozytnego Rzymu:
-Aleja Sfinksów
-Biblioteka z Nag Hammadi
-Deir el-Bahari
-Deir el-Medina
-Egipski skryba
-Kamień z Palermo
-Kamień z Rosetty
-Kolosy Memnona
-Komora grobowa
-Lista z Abydos
-Mumia Dżed-Amonet-ius-anch
-Obelisk Teodozjusza
-Obeliski w Rzymie
-Ostrakon
-Paleta Narmera
-Sfinks
-Skrytka DB-320
-Stela Głodu z Sehel
-Stela Merenptaha
-Tablica z Sakkary
-Teby Zachodnie
- Wielki Sfinks
-Wiszący Kościół
Prosze mam nadzieje ze pomoglam:)
28 3 28