Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T13:21:26+01:00
10 K = -263⁰ C
273 K = 0⁰ C
383 K = 110⁰ C
253 K = -20⁰ C
213 K = -60⁰ C⁰
109 4 109
2010-01-10T15:14:41+01:00
A) 10 K = (10-273) stopni Celsjusza = -263 stopni Celsjusza
b) 273 K = (273-273) stopni Celsjusza = 0 stopni Celsjusza
c) 383 K = (383-273) stopni Celsjusza = 110 stopni Celsjusza
d) 253 K = (253-273) stopni Celsjusza = -20 stopni Celsjusza
e) 213 K = (213-273) stopni Celsjusza = -60 stopni Celsjusza
198 3 198