Odpowiedzi

2010-01-10T13:26:49+01:00
Zaangażowanie w życie parafii może się wyrażać w różne sposoby.
W sposób bezpośredni: np. służenie do mszy, czytanie czytać lub śpiewanie psalmów w czasie mszy.
W sposób pośredni: pomoc potrzebującym żyjącym w parafii, działalność m.in. w kole Caritasu lub innych tego typu organizacjach, jeśli są :)
13 3 13
2010-01-10T13:28:19+01:00
-możesz uczestniczyć w scholi dziecięcej
-organizować zbiórki na potrzeby kościoła
-pomagać w przygotowaniach kościoła do mszy
-czytać podczas mszy fragmanty z pisama św. itp.
daj maska, ok?;)))
78 4 78
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T13:28:28+01:00
Moje zaangażowanie w życie parafii może się wyrażać przede wszystkim poprzez czynny udział w życiu kościoła. Mam tutaj na myśli uczęszczanie na Mszę Świętą nie tylko w niedzielę, ale także w dni powszednie.
Kolejnym elementem, który mogę uznać za zaangażowanie jest ofiarowanie datków na rzecz kościoła/parafii.
Myślę, że takie darowizny są bardzo potrzebne, gdyż można dzięki nim np. remontować kościół, odnowić ołtarz.
Za czynne zaangażowanie uznaję też zajęcia dodatkowe odbywające się w parafii, np. schola, oazy itd.
Uważam, że przedstawione argumenty z góry mówią same za siebie i wynika z nich ile można zrobić dla parafii.
13 3 13