Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T13:27:44+01:00
Najważniejszym zadaniem armii jest zapobieganie przemocy, a używaniu jej tylko w słusznych sprawach.
Najważniejszym zadaniem policji jest dbanie o bezpieczeństwo ludzi.
5 4 5
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T13:28:54+01:00
Najważniejszym zadaniem armii jest obrona swojego kraju.
Najważniejszym zadaniem policji jest dbanie o bezpieczeństwo obywateli danego państwa. ;)
4 5 4