Odpowiedzi

2010-01-10T13:31:31+01:00
Moim zdaniem zależy to od ludzi, jeden ceni życie bo nie chce go zmarnować,a drugi nie ceni bo może nie docenia tego co ma.


u mnie pani powiedziała że dobrze ;d
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T13:31:48+01:00
Myślę , że w dzisiejszych czasach zwłaszcza młodzież nie ceni życia . Palą papierosy , piją alkohol , biorą narkotyki i różnego typu używki , co jest najlepszym przykładem na to , że niszczą swoje zdrowie , wpadają w nałóg i nie doceniają życia . Dopiero gdy ulegną np. wypadkowi i staną się niepełnosprawni zobaczą , że życie i zdrowie to bardzo cenna rzecz.
1 5 1