Odpowiedzi

2010-01-10T13:33:21+01:00
Poniewarz dziadek jest nie zastąpiony jest gotowy poswiecic swój czas troske i cierpliswosc , po miedzy dziadkiem a dziecmi zachodzą silne więzi Dziadkowie są dla dorastających wnuków ważni nie tylko jako opiekunowie, ale raczej jako starsi członkowie rodziny i osoby bliskie. Sztuka bycia dziadkiem
nie jest taka łatwa.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T13:35:42+01:00
Dziadek jest w życiu wnucząt bardzo ważną osobą.Przeszedł w życiu o wiele więcej niż rodzice dziecka, ma większe doświadczenie.Jest zawsze ostoją dla wnucząt. Ma wiele wyrozumiałości, ciepła, serca i cierpliwości.Dziadek nie jest od wychowywania, ale od rozpieszczania.Zawsze pomoże, ma wiele czasu dla wnuka, podczas , gdy tego czasu brakuje rodzicom. Zna wiele bajek, pięknie je opowiada, podczas gdy rodzice wolą włączyć dziecku bajkę w telewizorze.Dziadek umie tak pięknie opowiadać o dawnych czasach, zawsze wysłucha , zawsze pomoże, zawsze schroni pod swoimi skrzydłami, można mu wszystko powiedzieć. Nigdy nie wyśmieje i jest po prostu niezastąpiony.
1 5 1