Zadanie 6 strona 42 ćwiczenia miedzy nami klasa 1 gim
Od podanych w ramce imion utwórz przymiotniki i wypisz je w odpowiednich miejscach . Wyjaśnij znaczenie powstałych wyrażeń .
Salomon Kain Judasz Hiob

............. mądrość -...................
............. wieści - ....................
............. srebrniki - ..................
.............. znamię - ...................

2

Odpowiedzi

2010-01-10T13:33:21+01:00
Salomonowa mądrość - wielka, ogromna mądrość
Hiobowe wieści - złe wieści
Judaszowe srebrniki - pieniądze zdobyte nieuczciwie
Kainowe znamię - znak szczególny, wyróżniający kogoś z pośród innych
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T13:38:53+01:00
Salomonowa mądrość - dobra, mądra rada
Hiobowe wieści - złe wieści
Judaszowe srebniki - łapówka za zdradę
Kainowe znamię - piętno, wyrok
18 4 18