Agata przywiązała do końców sznurka dwa patyki. Jeden wbiła w ziemię, a drugim, po naciągnięciu sznurka, wytyczyła okrągły klomb. Wokół klombu zrobiła ścieżkę. Jaką długość ma ta ścieżka, jeśli sznurek ma 2m długości ?

3

Odpowiedzi

2010-01-10T13:37:32+01:00
R=2m
2πr= długośc ścieżki
π≈3,14
2×3,14×2m≈25,12m
odp.ścieżka ma około 25,12m
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T13:37:54+01:00
R = 2m
L = 2*Pi*r
L = 4 Pi = około 12.56 (m)

Ścieżka ma długość ok. 12.56 m.
7 4 7
2010-01-10T13:41:07+01:00