2.co to za liczba o której wiemy że: jedna jest o dwa większa od drugiej a ich suma wynosi 46
ej ale mi jest potrzebne:
!. uważnie przeczytaj treść zadania
2.oznacz niewiadomą
3dokonaj analizy zadania
4.ułuż równanie
5.rozwiąż równanie
6.sprawdz poprawnośc rozwiązania z warónkamia zadania
7. podaj odpowiedz

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T13:42:58+01:00
2. x-pierwsza liczba
y- druga liczba
3. analiza zadania:
x=2+y
4.ułóż równanie:
x+y=46
x=2+y
5. rozwiąż równanie:

2+y+y=46
2y=46-2
2y=44
y=22

x=2+y
x=2+22
x=24
6. sprawdzenie poprawności:
x=2+22=24
24=24
L=P
x+y=46
22+24=46
46=46
L=P

odp. te liczby to 22 i 24
1 5 1
2010-01-10T13:44:30+01:00
Ta liczba to 22 bo o 2 większa to 24 a suma ich to 46
równanie: 46-2:2=22 x=22 bo 22+2+24=46