Odpowiedzi

2010-01-10T13:43:47+01:00
Partia- wwmr czyli władza w moich rękach.
hasło wyborcze- wybierz partie wwmr a w klasie będzie ok.;)
gdy bedzie w klasie rzadzila partia mmwr to:
-kartkowki beda zapowiadane tydzien przed,
-lekcje do godziny 13
-lekcje od godziny 9
darmowe obiady
-cisza na korytarzu.. itd;)
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T13:56:16+01:00
Niedawno mieliśmy podobne zadanie.
Zależy czy chcesz na poważnie, czy raczej zrobić tak, żeby było wesoło. ;)

My mieliśmy Partię Wybitnie Leniwych.
Hasło wyborcze: "Same prawa, zero obowiązków"
Program.... Gadaliśmy z głowy co nam przyjdzie.
Mówiliśmy o rzeczach typu..... wywalimy z kodeksu ucznia "Obowiązki ucznia", zostawimy tylko prawa. I takie tam.

Dostaliśmy 6 xD