Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T14:00:15+01:00
Wczoraj mała księżniczka w dniu urodzin kupiła brązową bluzkę w cętki oraz wędkę.Wracając do zamku, szła przez gęsty las, znalazła kompas. idąc dalej, spotkała blondynkę obdarzoną talentem artystycznym. Nawiązała z nią kontakt. Blondynka podarowała księżnicce konwalię jako prezent na jedenaste urodziny. Temperatura powietrza była wysoka, słonko świeciło wiec obie dziewczyny zdjęły kurtki. Szły razem, przyglądając się drzewom i wzgórzom. Kiedy doszły do miasta w którym mieszkała blondynka ujrzały fragment budynku z małym okienkiem, a nad budynkiem unosił się balon z chłopcem, który krzyczał:"Umiem latać!". emanowała od niego radość. Wtem nagle obok zatrzymał sie samochód z mamom księzniczki, która zaprosiła jej nowa koleżankę do ich domu na omlety i razem pojechały.
8 3 8
2010-01-10T17:54:21+01:00
Będę szła łąką. Będę wąchała kwiaty. Pooglądam latające motyle. Dzieciom poczytam bajkę. Rodzicom pośpiewam. Będę szczęśliwa. Jestem blondynką- jestem dziwna, lubię omlety i gadam bez sensu. Nie lubię polskiego, szczególnie nie lubię działu z Ą, Ę, OM, EM, ON, EN. Nie lubię jak mówią, że jestem Ą,Ę...!
4 2 4