Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T13:48:38+01:00
1)1s

h= gt2/2
h= 10m/s2 * 1s do kwadratu podzielic na 2
h= 5m


V= Pierwiastek z 2gh
V= pierwiastek 2* 10m/s2 * 5m
V= pierwiastek ze 100
V= 10 m/s2


2)5s

h= gt2/2
h= 10 m/s2 * 5sdo kwadratu / 2
h= 125m

V= Pierwiastek z 2gh
V= pierwiastek 2* 10m/s2 * 125m
V= pierwiastek z 2500
V= 50 m/s2


Licze na naj ;***;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T13:49:53+01:00
1) 1 s
(Myślę, że się połapiesz we wzorach)
h=gt kwadrat/2
g= 10m/s kwadrat
h= 10 m/s kwadrat * (1s) do kwadratu / 2
h= 5 m

v=gt
v= 10 m/s kwadrat * 1 s = 10 m/s

2) 2 s
h=gt kwadrat/2
g= 10 m/s kwadrat
h= 10 m/s kwadrat * (5 s) do kwadratu /2
h= 125 m

v=gt
v= 10 m/s kwadrat * 5 s= 50 m/s