Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T17:03:20+02:00
Demeter to matka która umarła z tęsknoty za corką
przkłady instytucji, domy samotnej matki i organizacje pomagające takim osobą(matki często ze wzgledu na dziecko muszą wybierać czy usuną sciąze czy urodzą, decydując się na urodzenie muszą często diametralnie zmienć życiie np wyprowadzić się z domu)
instytucje pomagające walczyć rodzicą o odebrane dzieci(ci rodzice tęsknią i czują jak demeter?
17 4 17
2009-09-23T17:03:21+02:00
Demeter to w mitologii greckiej bogini płodności, rolnictwa i urodzaju.

Np. jakieś stowarzyszenie rolników lub jakaś klinika.
8 3 8