Odpowiedzi

2010-01-10T13:48:13+01:00
Dedykuję Ci tą książkę drogi Janie - z miłości.
Niech ta książka będzie dla Ciebie i pamiętaj patrząc w gwiazdy, że kocham Cię.

Głupie, ale może być.?xd
11 1 11
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T13:48:40+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T13:50:43+01:00
" Niech ta książka będzie dla Ciebie, powrotem świat dzięcięcy,
pamietaj każdy z nas był kiedyś Małym Księciem"
2 5 2