Odpowiedzi

2010-01-10T13:55:50+01:00
Jest tam dużo nowych wiadomości np. stroje walki jakie byy toczone... i wiele innych żeczy któer mówią nam jak było w sredniowieczu ;D
8 1 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T14:01:42+01:00
Henryk Sienkiewicz przedstawia obyczaje i kulture w średniowiecznej Polsce. W ciekawy sposób pokazuje kodeks rycerski oraz życie rycerzy. Ważnym elementem jest też ukazanie największej bitwy średniowiecza, w której brali udział polacy.
8 4 8