Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T14:41:48+01:00
Stal to jest stop żelaza z węglem.

Rodzaje stali:
stal węglowa (niestopowa)
stal stopowa
stal konstrukcyjna
stal narzędziowa
stal specjalna

Możesz dodać jeszcze nierdzewna ale to się zalicza do specjalnej!

Czym się różnią:
specjalna-sztućce
narzędziowa-narzędzia
konstrukcyjna-konstrukcje mechaniczna
stopowa-do stopów
węglowa- (TEGO NIE WIEM!!)

To chyba koniec.. Pozdrwiam
16 4 16
2010-01-10T14:44:18+01:00
Stal - stop żelaza z węglem.

Rodzaje stali:
a. stal nierdzewna
-austenityczna
-ferrytyczna
-martenzytyczna
-kwasoodporna
-duplex
-umacniana wydzieleniowo
-staliwo
b. węglowa
c. stopowa
d. konstrukcyjna
e. narzędziowa
f. specjalna
22 4 22