Odpowiedzi

2010-01-10T14:00:16+01:00
Miłosc pokona nawet śmierc.
Miłość nawet ta nie szczesliwa zywcieży i choćby ukochana osoba by umarla to zawsze bedzie się ją kochać.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T14:02:32+01:00
Romeo i Julia opowiada o nieszczęśliwej miłości. Każde z dwóch kochanków pochodzi z dwóch wrogich sobie rodów. Jednak żadne z nich nie poddało się, walczyli o siebie aż do końca. Uważam, że przesłaniem tego utworu jest to, że miłość to podstawa naszej egzystencji. Ludzie muszą czasem poświęcić wszystko, żeby być z osobą, którą kochają. Utwór też ma zpewne wpływa dla młodych osób (sądzę, że dlatego też jest lekturą) bo tak pięknie opisuje zawodu miłosne, które tak często przeżywają młodzi ludzie.
8 3 8