Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Roma
  • Community Manager
2010-01-10T14:00:56+01:00
O - obwód koła
P - pole koła
O = 2πr
O =37,68 cm
π≈ 3,14
2*3,14*r = 37,68
6,28*r = 37,68 /:6,28
r = 6 cm
P = πr²
P = 3,14*6² = 3,14*36 = 113,04 cm²

Odp. Pole koła wynosi 113,04 cm².
2010-01-10T14:01:20+01:00
O = 2πr
O =37,68 cm
π≈ 3,14
2*3,14*r = 37,68
6,28*r = 37,68 /:6,28
r = 6 cm
P = πr²
P = 3,14*6² = 3,14*36 = 113,04 cm²