Przeczytaj poniższy tekst i wykonaj polecenie
Kasia kupiła środek odstraszający komary i postanowiła go wypróbowac. Okazja nadarzyła się, kiedy razem z piatką przyjaciół biwakowała nad jeziorem.
Napisz, jakie doswiadczenie powinna przeprowadzić Kasia. Krótko opisz jego przebieg.
Błagam pomóżcie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T14:01:54+01:00
Kasia i jeden z jej przyjaciół powinni użyć środka na odsłoniętych częściach ciała i odzieży, dwójka przyjaciół jedynie na odsłoniętych częściach ciała, zaś pozostała 2 niepowinna go używać wogóle.

To zadanie robiła moja siora, która jest w 1 klasie. Miała je sprawdzone przez nauczycielke, która stwierdziła ze jest dobrze :)))))
49 4 49
2010-01-10T16:38:05+01:00
Żeby sprawdzić czy środek naprawdę działa Kasia powinna podzielić wszystkich na dwie grupy. Jedna grupa powinna użyć tego środka, a druga nie . Rano Kasia powinna sprawdzić ile osób zostało pokąsanych i z grupy, która używała środka,i z tej drugiej grupy.
34 4 34