Odpowiedzi

2010-01-10T18:22:11+01:00
Słowo Boże z 18 października 2009 zachęca do sprawiedliwości i do szczerego życia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T21:22:42+01:00
6 grudnia-zacheca nas do poprawy zycia,do prostowania swoich sciezek,aby godnie przyjac Jezusa
13 grudnia-radujcie sie w Panu,jestesmy wezwani do radosci,bo bliskie juz Narodzenie Boze
20 grudnia-badzmy swiadkami milosci,nie naduzywajmy slowa milosc
3 stycznia-Panie Jezu zamieszkaj posrot nas na zawsze,narodz sie i zamieszkaj w naszych sercach
6 stycznia-razem z trzema krolami oddajemy poklon nowonarodzonemu Jezusowi,ktory przychodzi do wszystkich ludzi
10 stycznia-chrzest Pana Jezusa,przypomina,ze przez nasz chrzest stajemy sie dziecmi Bozymi,ze od tamtej pory nalezymy juz do Niego