Wstaw przecinek tam gdzie jest to konieczne. Pod wypowiedzeniami dopisz pytania, na które odpowiadają wyróżnione wyrazy lub wyrażenia.
Następnie dokończ zdanie.

Przykład: Asia lubi czytać baśnie, legendy, mity i bajki
co? co? co?

Epitet porównanie i uosobienie to środki stylistyczne.
Henryk Sienkiewicz Władysław Reymont Wisława Szymborska I Czesław Miłosz to polscy laureaci Nagrody Nobla w dziedzinie literatury.

Przecinek w zdaniu pojedynczym stawiamy pomiędzy wyrazami, które odpowiadają na to samo ....... .




prosze pomóżcie ja tego kompletnie nie rozumiem
a mam to na jutro + daje najlepszą a i te co? co? co ? to ma być pod baśnie legendy i mity

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T14:07:43+01:00
Henryk Sienkiewicz, Władysław Reymont, Wisława Szymborska I Czesław Miłosz, to polscy laureaci, Nagrody Nobla, w dziedzinie literatury.

kto ? kto ? kto ? kto ? co ? czego ? w czym ?

Przecinek w zdaniu pojedynczym stawiamy pomiędzy wyrazami, które odpowiadają na to samo PYTANIE.

Mam nadzieje, że to jest dobrze . ;)
17 3 17
2010-01-10T14:09:04+01:00
Epitet, porównanie i uosobienie to środki stylistyczne.
co? co?

Henryk Sienkiewicz, Władysław Reymont, Wisława Szymborska I Czesław Miłosz to polscy laureaci Nagrody Nobla w dziedzinie literatury.
kto? kto? kto?


Przecinek w zdaniu pojedynczym stawiamy pomiędzy wyrazami, które odpowiadają na to samo... pytanie....
13 4 13