Odpowiedzi

2009-09-23T17:10:49+02:00
Decyduje o tym to czy dana osoba jest dla mnie miła, czy mnie nie wyzywa itp. Jesli jest uprzejma, kulturalna i miłą wobec mnie i innych to moge darzyc ja sympatia .


Jakoś tak nie skłądnie ale cos z tego wybierz.
Pozdrwaiam ;)
15 4 15
2009-09-23T19:32:39+02:00
-Wspólne zainteresowania
-szczerosc wobec mnie
-żeby nie była nudna
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T20:03:22+02:00
* by osoba byla mila , tolerancyjna w obec innych , niosaca pomoc drugiej osobie, zawsze usmiechnieta , szczera , umieca zrozumiec drugiego czlowieka w potrzebie
18 3 18