Odpowiedzi

2010-01-10T14:12:32+01:00
właściwa higiena osobista, ograniczenie kontaktów z chorymi, unikanie dużych skupisk ludzkich, unikanie przebywania w zapylonym środowisku, zakrywanie nosa i ust przy kichaniu, częste wietrzenie pomieszczeń, uprawianie sportów, sprawność fizyczna, odpowiednia dieta, unikanie palenia, również biernego palenia

:))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T14:15:20+01:00
- otwierać okna, aby wywietrzyć mieszkanie - dziecko musi mieć dopływ świeżego powietrza, tlenu
- zamontować w mieszkaniu nwilżacze powietrza - suche powietrze niszczy błonę śluzową nosa
- sprzatanie w domu jak najczęstsze - żeby pozbyć się szkodliwych bakterii i mikroorganizmów
- niestawianie kwiatów i roślin doniczkowych w pokoju dziecka, gdyż w nocy pobieraja bardzo dużo tlenu, a dziecku jest duszno.
- ścieranie kurzu, króry może wywoływać alergie i powodować trudności w oddychaniu.
mam nadzieję, że pomogłam :)