Odpowiedzi

2010-01-10T14:10:37+01:00
* Zamek Lubomirskich
* Powozownia
* Muzeum Ikon
* Muzeum Gorzelnictwa
* Muzyczny Festiwal w Łańcucie
* Letnie warsztaty muzyczne
* Kościół Farny
* Browar Łańcut (zał. 1777 r.)
* Stara Synagoga w Łańcucie
* Synagoga Lubelska w Łańcucie
* Stary cmentarz żydowski w Łańcucie
4 5 4
2010-01-10T14:12:32+01:00
Zamek w Łańcucie - większość ludzi mówi, że to pałac.
Skansen - muzeum wsi.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T14:21:40+01:00
-Zameczek Romantyczny
-Powozownia
-Muzeum-Zamek
-Synagoga
-Oranżeria
-Muzeum ikon
-Muzeum gorzelnictwa
- Kościół Farny
2 5 2