Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T14:14:23+01:00
Skalne miasto znajduje się w Jawornikach (karpaty).
Pozdrawiam mam nadzieję że pomogłem.
2010-01-10T14:16:45+01:00
Nie w Karpatach
predzej w Gorach Stolowych

Najbardziej znane przykłady w Polsce to: Błędne Skały, Szczeliniec w Górach Stołowych; Skamieniałe Miasto na Pogórzu Ciężkowickim i inne.

Błędne Skaly w Górach Stołowych

W Czechach jednym ze słynniejszych skalnych miast są Skały Adrszpasko-Teplickie.

ze strony : http://pl.wikipedia.org/wiki/Skalne_miasto