Odpowiedzi

2010-01-10T14:15:16+01:00
Bardziej niedobrze najbardziej niedobrze
bardziej nieduży najbardziej nieduży
bardziej niedaleko najbardziej niedaleko
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T14:15:21+01:00
Niedobrze - nie lepiej - nie najlepiej
nieduży - nie większy - nie największy
niedaleko - nie dalej - nie najdalej.
1 5 1
2010-01-10T14:17:20+01:00
Niedobrze nie lepiej nie najlepiej
nieduży nie większy nie największy
niedaleko nie dalej nie najdalej
Ps. PEWNA NIE JESTEM! ;)
1 5 1