Odpowiedzi

2010-01-10T14:22:20+01:00
Czas leci- Cały czas leci, nie zatrzymuje się.
oczy się kleją - Chce się spać!
oczko wodne
ostry zakręt- ciężkie chwile w naszym życiu.
złote serce- bardzo dobry człowiek
kamienne serce- czlowiek który jest zły!
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T14:26:24+01:00
Kamienne serce-
osoba nieczuła, niewzruszająca się - osoba bez uczuć

złote serce-
pomagać wszystkim, osoba niosąca pomoc bez znaczenia

ostry zakręt-
być w czasowym dołku, kłopocie, miec wysokie ciśnienie

oczko wodne-

oczy się kleją-
oznaka chęci snu

czas leci-
szas szybko mija
3 4 3
2010-01-10T16:40:55+01:00
Kamienne serce - być nieczułym , niewrażliwym
złote serce - być bardzo dobrym , serdeczyn , życzliwym
ostry zakręt - trudne chwile w życiu
oczko wodne -
oczy się kleją - jest się śpiącym
czas leci - coś szybko mija
2 3 2