Odpowiedzi

2010-01-10T14:27:39+01:00
120km/h=120000m/3600s=33,3m/s
V=s/t
s=V*t=33,3m/s*10s=333m
40 3 40
2010-01-10T14:27:55+01:00
1 km/h = 0,277777778 m/s

120 km/h ~ 33 m/s

33 m/s * 10s = 330m

Gepard przebędzie 330 m .

32 2 32
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T14:28:24+01:00
V(prędkość)=120km/h=120*1000/3600=33.3m/s
t(czas)=10s
s(droga)=?
V=s/t /*t
s=V*t
s=33.3m/s*10s
s=333m
Odp.: Gepard w czasie 10 sekund przebiegnie 333 metrów
118 4 118