Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T14:27:24+01:00
Kontrapost - układ ciała w rzeźbie (pozycja w jakiej stały postacie wyrzeźbione przez artystów) polegający na oparciu ciężaru ciała na jednej nodze, zrównoważeniu nachyleniem tułowia i ugięciem drugiej nogi.

estetyka - czystość wykonywania swojej pracy

portyk - budynek w kształcie prostokąta, z kilkoma rzędami kolumn.

tympanon - wewnętrzne pole frontu w kształcie trójkąta

Liczę na najlepsze :)
11 4 11
2010-01-10T14:27:27+01:00
Kontrapost -sposób ustawienia postaci tak, iż cały ciężar jej ciała opiera się na jednej nodze

estetyka- dzieja filozofi

portyk-budynek na planie prostokata

tympanon-wewnętrzne trójkątne pole frontonu, często wypełnione rzeźbą
14 3 14