Odpowiedzi

2010-01-10T14:26:54+01:00
Uwaga!!! Zagineło szczęscie!Ostanio widziane bylo w pobliskim parku na ławce w godz.13:35.Jesli ktos je widzial prosze o pilny kontakt pod nr tel. ............ .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T14:27:20+01:00
uwaga!
szukam szczescia. zagineło pon utracie mojej ukochanej osobie... jesli ktos znajdzie prosze o pilnu kontakt pod numerem .............. lub pod adresem..................... . bardzo prosze o kontakt. znalazce czeka nagroda...;)
2010-01-10T15:56:19+01:00
Uwaga !
Pilnie szukam szczęścia ! Zginęło tuż po złamaniu mojego serca. Ostatnio widziane było w parku przy dębie o godzinie 15:15 ! W przypadku odnalezienia kontakt pod numerem telefonu .............. !